Ús de continguts

Tots els continguts d'aquest blog poden ser emprats lliurement per qui ho desitgi.
Si esmenteu la font quedareu com a senyors.

diumenge, 20 de maig de 2012

Quadern de partida

   Avui, diumenge 20 de maig de 2012 fundam aquest quadern de bitàcora.

   Per a què ? Ara mateix no sabria donar una única resposta, o millor, la resposta és que no té finalitat.
   Quants invents no han sorgit intentant "inventar" una altra cosa ? Jo no  intentaré inventar res concret, més bé serà jugar , que no hi ha res més polit i instructiu. Així és, creis-me.

   D'entrada servirà per fer-me ressò per a mi mateix - i si  a  algú altre l'interessa algún tema, tampoc em sap greu de compartir-ho- dels pensaments que em venen al cap durant les meves sortides a córrer pel Camí de Cavalls de Menorca, la meva petita pàtria . (Els que hem nascut a la mar, tenim per pàtria una barca..., com diu el poema de Pere Xerxa).
 Córrer per la natura durant un temps llarg crea un estat propici per al pensament deshinibit, un calidoscopi, similar al somni, on el joc d'encaixar  i desencaixar peces ens dóna una visió nova de tot allò que hem interioritzat.

Escriuré , com és natural, en la meva llengua, en català. No us sorprengueu que em desvïi habitualment de l'estàndar, incorporant lèxic i morfologia pròpia de la meva illa. És sa i just que així sigui, ajuda a mantenir la riquesa de l'idioma , que perilla per l'erossió que suposa la interconnexió global..Segur que no comporta cap problema de comprensió
Això no implica que tingui algún problema amb el castellà. El meu cervellet ha crescut amb la simultanietat dels dos idiomes. També me  recrearé en ocasions en la llengua de Machado.

La temàtica serà, segur,  d'allò més variada. El meu problema és que m'interessa tot. O casi tot: hi ha futeses que no m'interessen gens, certament.

Ho amanirem tot amb algunes fotos, d'aquelles que em queden a la retina en les meves matinades.

Foto: C.Tiranya



El que no sé, és si escriuré molt, o si serà poc. Ja ho vorem.

Com diuen els anglesos: where there's 's a will,  there's a way (on hi ha voluntat, hi ha un camí).

Així que, mos fermam bé els cordons i a córrer. Va!